Acai i siła reklamy
Jagoda açai (Euterpe oleracea) jest owocem palmy z Ameryki Południowej, głównie rosnącej w Amazonii. Ten mały owoc ma zaprawdę wiatr w żaglach od pewnego czasu. Przypisuje mu się nadzwyczajne cnoty, poczynając od utraty wagi (taką, jaką widzieliśmy u Oprah) aż do ochrony przed wszelkiego rodzaju chorobami.
Czy zdarzyło ci się już o niej słyszeć? To prawdziwe szaleństwo, ten cały cyrk, jaki się robi wokół tego małego owocu. Ale, aby być zupełnie szczerym, ceny, za jakie się sprzedaje tę jagodę, są naprawdę nieprzyzwoite, lepiej więc przeznaczyć pieniądze na coś innego. Nic w badaniach klinicznych, ani w tradycyjnych zastosowaniach, nie potwierdza jej reputacji w skutecznym odchudzaniu. Z pewnością, jagoda açai ma bardzo przyjemny smak, jest bardzo silnym antyoksydantem ... i produktem pokarmowym.
Ale przeprowadzono bardzo niewiele badań nad tym małym owocem, a jedno z nich odnosi się nawet do akceptacji produktu przez docelową klientelę ... (czyli sztuka gloryfikowania marketingu i grup docelowych, która ma uchodzić za wiedzę naukową).
Zobacz również:
Jagoda açai nie jest ostatnim przykładem tych super owoców o wielkich zaletach marketingowych, które można określić „z wielkiej chmury mały deszcz”, i które znikają w bardzo krótkim czasie. Przypomnijcie sobie owoc goji! Jeśli masz więc ochotę na super owoc, dobrze udokumentowany i o cudownych zaletach antyoksydacyjnych, na który w dodatku przyszedł sezon, kupuj dzikie czarne jagody. To są dopiero fascynujące, małe owoce:
- nie, nie są one egzotyczne;
- nie, nie mają one do dyspozycji światowej tendencyjnej kampanii, mającej wypromować ich fałszywe efekty;
- nie, nie są sprzedawane po „nadmuchanych” cenach z powodu tak zwanych zalet i właściwości.
- co najmniej 445 publikacji, wśród nich 9 badań klinicznych odnosi się do zwykłej czarnej jagody (Vaccinium myrtilloides albo V. Angustifollium);
- rośnie ona TUTAJ (lokalny zakup);
- jest nadzwyczajna jeśli chodzi o jej korzyści dla zdrowia: antyoksdant (pośród tych najsilniejszych), zalety dla wzroku, dla poziomu cukru oraz dla poziom tłuszczów we krwi (udowodnione naukowo), dodatkowo zmniejsza ona efekty starzenie, etc.
Krótko mówiąc, jeśli chcesz super owocu ekonomicznego, skutecznego i prawdziwego, pomyśl o małej, czarnej jagódce.
Komentarze do: Acai i siła reklamy