Dziecko to wielka odpowiedzialność. Wraz z jego narodzinami zmienia się kompletnie model budżetu domowego. Jednym z większych, regularnych wydatków są pieluchy. Ich koszt dla jednego dziecka może sięgać nawet 250 zł miesięcznie.
Nie jest to mało zważywszy na fakt, iż trzeba się liczyć z innymi wydatkami, takimi jak jedzenie, ubranka czy kosmetyki dla dzieci. Są jednak sposoby na to, aby zapanować nad rosnącymi kosztami.
Pomysł, aby zastąpić pieluchy wielokrotnego użytku jednorazowymi znacznie ułatwił opiekę nad dzieckiem rodzicom na całym świecie. Stosowane wcześniej pieluchy powodowały odparzenia, co znacznie obniżało komfort ich noszenia. Istotne były też zmiany w utrzymaniu higieny dziecka. Niestety, nowy standard niósł za sobą większe obciążenie budżetu domowego.
Producenci pieluch doskonale zdają sobie sprawę ze skali wydatków i proponują swoim klientom korzystne oferty. Największa na rynku marka - Pampers - przygotowała wraz z Agito.pl specjalny program, na który składają się liczne promocje i konkursy. Rodzice będą mogli korzystać z rabatów na produkty dla swoich pociech – w ciągu roku oszczędzą nawet do 200 zł. Warto zwrócić uwagę na praktyczny system przypominania o zakupach. Gdy klient kupi pieluszki, po kilku lub kilkunastu dniach (w zależności od wielkości paczki) otrzyma przypomnienie z informacją, że warto zamówić kolejne, gdyż poprzednie najprawdopodobniej już się kończą. System wysyła powiadomienia w oparciu o wyliczenia zużycia pieluszek danego rozmiaru. Takie powiadomienie na pewno ułatwi zakupy zapracowanym rodzicom, którzy cenią sobie komfort i wygodę zakupów.
Zobacz również:
- O czym powinni pamiętać rodzice dbając o zdrowie dzieci?
- Mamo! Daj łyka! Czy powinniśmy pozwalać dzieciom na próbowanie alkoholu?
- Jak zorganizować życie rodzinne i wychować dzieci w zdrowej atmosferze?
- Jak wychować jedynaka?
- Uczymy przez zabawę!
- Kochać czy zawstydzać, czyli jak wychować szczęśliwe dziecko?
- Jak przeżyć bunt dwulatka?
- Świat w oczach pięciolatka – rozwój fizyczny, emocjonalny i psychiczny dziecka
- Pierwszy w Polsce program lojalnościowy Pampers zapewnia klientom stałe promocje na pieluszki Pampers, szybką dostawę na ternie całego kraju, a przede wszystkim wygodne i sprawdzone zakupy bez wychodzenia z domu – mówi Beata Podleśna, manager Agito.pl.
Nie jest to pierwsza propozycja Agito.pl skierowana do rodziców. W marcu tego roku klienci sklepu mogli wziąć udział w zabawie na Facebooku, w której można było wygrać m.in. wyprawkę dla dziecka o wartości ponad 500 zł.
Program Agito.pl i Pampers to:
- rabaty na zakupy produktów Pampers
- regularne przypomnienia o zakupach i informacje promocjach
- oszczędność czasu – dostawa bezpośrednio do domu
- liczne promocje i konkursy dla członków Programu
- pełna gwarancja bezpieczeństwa zakupów online potwierdzona przez Agito.pl
Więcej informacji o programie Agito.pl i Pampers: https://www.agito.pl/pampers
Komentarze do: Jak racjonalnie zarządzać domowym budżetem?