Szukaj

Naturalnie pyszne urozmaicenie mlecznej diety dwulatków

Podziel się
Komentarze0

NUTRICIA Polska poszerzyła ofertę mlek modyfikowanych dla dwulatków o Bebiko Junior 4 o smaku truskawkowym - pierwsze na rynku mleko modyfikowane dla dzieci o pysznym, truskawkowym smaku! Eksperci ds. żywienia dzieci przypominają, że dzieci do końca trzeciego roku życia nie powinny spożywać mleka krowiego, którego skład nie jest odpowiedni dla organizmu małego dziecka. Dwulatki, których zapotrzebowanie na składniki żywieniowe wzrasta, potrzebują nadal odpowiedniej diety.



Jej istotnym elementem jest odpowiednio dobrane mleko modyfikowane, dostarczające składników odżywczych potrzebnych do prawidłowego rozwoju.

Bebiko Junior 4 o smaku truskawkowym to mleko modyfikowane w pełni dostosowane do potrzeb żywieniowych dzieci, które ukończyły drugi rok życia. Zawiera wyłącznie odpowiednie dla dziecka składniki. Mleko modyfikowane Bebiko Junior 4 o smaku truskawkowym wspomaga zdrowy rozwój dziecka dzięki zawartości wapnia i witaminy D dla mocnych kości oraz żelaza ważnego dla rozwoju mózgu. Wspomaga także rozwój zdrowej flory bakteryjnej w jelitach, która jest częścią zdrowego układu trawiennego. I co niezwykle ważne dla dwulatków – ma wyjątkowy smak ich ulubionych owoców.

„Dieta dwulatka jest coraz bardziej zróżnicowana, a jej urozmaicanie i zbilansowanie jest nie lada wyzwaniem dla mam. Ważnym elementem jadłospisu jest wciąż mleko modyfikowane, dlatego zdecydowaliśmy się pomóc mamom w urozmaiceniu mlecznej diety dwulatka. Zaczęliśmy od zbadania ich opinii. To mamy wskazały truskawkowy smak mleka jako ten, po który chętnie sięgną ich dzieci. Spełniliśmy ich oczekiwania wprowadzając na rynek Bebiko Junior 4 o smaku truskawkowym.” - powiedziała  Iwona Kidawa, kierownik marki Bebiko, NUTRICIA Polska.


Nowe mleko Bebiko jest już dostępne w sklepach. Łatwo je znaleźć na sklepowej półce dzięki wrzosowemu opakowaniu z grafiką spójną z doskonale znanymi mamom opakowaniami serii mlek Bebiko. Truskawkowy smak mleka podkreśla rysunek apetycznej truskawki tuż przy cyfrze „4”, oznaczającej dopasowanie produktu do potrzeb dzieci po ukończeniu drugiego roku życia. Opakowanie 350 g kosztuje ok. 11,69 zł.

Więcej informacji o wszystkich mlekach Bebiko znaleźć można na nowej stronie internetowej www.bebiko.com.pl.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Grupy Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), przez kaszki Bebilon, po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita), w której są m.in. kaszki, obiadki, zupki i deserki w słoiczkach, soczki, herbatki ziołowe i owocowe, musy owocowe, ciasteczka Chrupaczki i Jogurciki Malucha. W 2010 r. NUTRICIA znalazła się na 19. miejscu wśród 70 firm, uznanych przez Dziennik Gazetę Prawną za najbardziej odpowiedzialne społecznie.

Komentarze do: Naturalnie pyszne urozmaicenie mlecznej diety dwulatków

Ta treść nie została jeszcze skomentowana.

Dodaj pierwszy komentarz