Szukaj

Zdrowo rosnąć: nowa kampania reklamowa w telewizji

Podziel się
Komentarze0

Trzy nowe przesłania są rozpowszechniane przez telewizję kanadyjską w ramach nowej kampanii społecznej „Zdrowo rosnąć”, zapoczątkowanej przez Fundację Lucie i André Chagnon oraz jej partnerów.



Przesłania te przypominają o znaczeniu rozwoju dzieci od ich najmłodszych lat dla ich przyszłych sukcesów w szkole. Dzięki tej kampanii, skierowanej do szerokiej publiczności, Fundacja Lucie i André Chagnon chce uwrażliwić rodziców na ich podstawową rolę, jaką odgrywają w rozwoju swoich dzieci w wieku od 0 do 5 lat.


Fundacja chce zachęcić rodziców do zapewniania dzieciom otoczenia stymulującego, bogatego w pozytywne doświadczenia na każdej płaszczyźnie.

Według Fundacji Lucie i André Chagnon, wiele badań potwierdza fakt, iż okres od 0 do 5 roku życia, jest jednym z najważniejszych okresów dla rozwoju oraz dla procesu uczenia się u dziecka, które wtedy stwarza sobie bazy, na których opiera w przyszłości wszystkie swoje działania.

Misją Fundacji Lucie i André Chagnon jest sprzyjanie rozwojowi oraz poprawie zdrowia poprzez zapobieganie biedzie oraz chorobom. Fundacja działa głównie na rzecz dzieci oraz ich rodziców.

Komentarze do: Zdrowo rosnąć: nowa kampania reklamowa w telewizji

Ta treść nie została jeszcze skomentowana.

Dodaj pierwszy komentarz