Trzy nowe przesłania są rozpowszechniane przez telewizję kanadyjską w ramach nowej kampanii społecznej „Zdrowo rosnąć”, zapoczątkowanej przez Fundację Lucie i André Chagnon oraz jej partnerów.
Przesłania te przypominają o znaczeniu rozwoju dzieci od ich najmłodszych lat dla ich przyszłych sukcesów w szkole. Dzięki tej kampanii, skierowanej do szerokiej publiczności, Fundacja Lucie i André Chagnon chce uwrażliwić rodziców na ich podstawową rolę, jaką odgrywają w rozwoju swoich dzieci w wieku od 0 do 5 lat.
Zobacz również:
- Jak wychować jedynaka?
- Jak zorganizować życie rodzinne i wychować dzieci w zdrowej atmosferze?
- Uczymy przez zabawę!
- Jaką rolę pełni ojciec w wychowaniu dziecka?
- 4 miesiąc życia, co nowego u bobasa?
- O czym powinni pamiętać rodzice dbając o zdrowie dzieci?
- Mamo! Daj łyka! Czy powinniśmy pozwalać dzieciom na próbowanie alkoholu?
- Postawy rodzicielskie i ich wpływ na zachowanie dziecka
Fundacja chce zachęcić rodziców do zapewniania dzieciom otoczenia stymulującego, bogatego w pozytywne doświadczenia na każdej płaszczyźnie.
Według Fundacji Lucie i André Chagnon, wiele badań potwierdza fakt, iż okres od 0 do 5 roku życia, jest jednym z najważniejszych okresów dla rozwoju oraz dla procesu uczenia się u dziecka, które wtedy stwarza sobie bazy, na których opiera w przyszłości wszystkie swoje działania.
Misją Fundacji Lucie i André Chagnon jest sprzyjanie rozwojowi oraz poprawie zdrowia poprzez zapobieganie biedzie oraz chorobom. Fundacja działa głównie na rzecz dzieci oraz ich rodziców.
Komentarze do: Zdrowo rosnąć: nowa kampania reklamowa w telewizji