Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekk
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
|
Wysłany: Sob Wrz 02, 2006 9:38 pm Temat postu: dziwne dolegliwości . proszę o pomoc |
|
|
Witam. zwracam się z prośbą o próbę pomocy w interpretacji mojego schorzenia ponieważ żaden z lekarzy nie potrafił zdiagnozować u mnie choroby a byłem już u kardiologów, internisty i neurologa
moje dolegliwości są bardzo uciążliwe i ciężko z nimi normalnie funkcjonować.
mam 21 lat więc jestem osobą młodą dlatego lekarze zbywali mnie twierdząc że mam nerwicę i wymyślam sobie chorroby lecz tak naprawdę tak nie jest.
jeśłi chodzi o moje dolegliwości to mam problemy z ciśnieniem krwi. spoczynkowe ćiśnienie u mnie wynosi 125/ 80 więc w normie. lecz wystarczy że wstanę i przejdę kilka kroków ciśnienie rośnie do 160/100 serce zaczyna nierówno bić i czuję ucisk w klatce piersiowej. wystarczy jednak że usiądę i posiedzę 2 minuty ciśnienie wraca do normy.
kolejnym moim problemem są zawroty głowy przy jednoczesnym odrętwieniu warg i skóry w okolicy ust.towarzyszą też temu dziwne uczucie w nogach ( jakby krew odpływała z nóg i stają się z waty i mrowią) a także delikatne zaburzenia osobowości i lęk odczuwalny w klatce piersiowej.
wiem że dolegliwości które podałem wydać się mogą smieszne ale bardzo utrudniają mi normalne funkcjonowanie. z góry dziękuję za jakiąkolwiek radę. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
anetka Przyjaciel forum
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 6 podziękowań w 5 postach
|
Wysłany: Sob Wrz 02, 2006 11:29 pm Temat postu: |
|
|
Mozna wiedziec jakie badania robiles. Napisz wszystkie. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
darekk
|
Wysłany: Nie Wrz 03, 2006 1:12 am Temat postu: |
|
|
robiłem tylko ekg no i podstawowe badania krwi trójglicerydy, cholesterol itp. wszystlko w normie |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Karolina86
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 1 podziękowań w 1 postach
|
Wysłany: Nie Wrz 03, 2006 10:14 am Temat postu: |
|
|