Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estée Lauder Companies obchodzi jubileusz 20-lecia. Podczas uroczystej Gali podsumowano dotychczasowy dorobek Kampanii oraz uczczono dokonania jej założycielki Evelyn H. Lauder, która zmarła w listopadzie ub.r. Październikowe dochody ze sprzedaży wybranych kosmetyków zostaną przekazane na badania nad lekiem na raka piersi.
Warszawa, 1 października 2012 r. – „Odwaga. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą” to hasło przewodnie tegorocznej odsłony Kampanii. Uczestnicy Gali mieli niepowtarzalną szansę zobaczyć film z udziałem Evelyn Lauder, która opowiedziała o wieloletnim wsparciu profilaktyki nowotworowej, jak i o działaniach na całym świecie prowadzonych w ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi.
Już od 20 lat firma Estée Lauder Companies zaangażowana jest w podnoszenie świadomości społecznej na temat walki z rakiem piersi. Zależy nam na tym, aby Polki regularnie badały swoje piersi, ponieważ wczesne wykrycie nowotworu zwiększa szanse na wyleczenie – podkreśliła podczas Gali Elżbieta Borsuk, Corporate Communications Manager, Estée Lauder Poland.
Podczas dwóch dekad funkcjonowania na całym świecie w ramach Kampanii rozdanych zostało ponad 110 milionów Różowych Wstążek (symbol zdrowych piersi stworzony przez Evelyn Lauder oraz Alexandrę Penney) i miliony broszur informacyjnych. W Polsce już po raz czwarty w perfumeriach Douglas, Marionnaud i Sephora dostępne będą limitowane edycje produktów marek Estēe Lauder, Clinique, Bobbi Brown, La Mer i DKNY, z których dochód zostanie przekazany na badania nad lekiem na raka piersi prowadzone przez Ośrodek Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Ponadto już od 1 października we wszystkich perfumeriach, salonach Empik, oddziałach banku Citi Handlowy na terenie całego kraju rozdawane będą różowe wstążeczki – znak zdrowych piersi. Również w październiku wszyscy pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy PLL LOT będą mieć przypięte różowe wstążeczki na wszystkich rejsach naszego krajowego przewoźnika.
Zobacz również:
- Jak dbać o siebie po operacji usunięcia piersi?
- Przyczyny powstawania łagodnych nowotworów piersi
- Rak sutka
- Samokontrola Piersi
- Diagnostyka raka piersi
- Rak piersi - mammografia raz na dwa lata pozwala wykryć go na czas!
- Rola terapii hormonalnej w leczeniu zaawansowanego raka piersi
- Postępy w leczeniu raka piersi na podstawie Sympozjum ASCO 2007
W Polsce codziennie wykrywamy 45 nowych przypadków zachorowania na raka piersi, a 15 Polek każdego dnia umiera z powodu tego nowotworu. Dzięki dodatkowym funduszom mamy szansę nieustannie prowadzić badania naukowe nad nowymi lekami. Mam nadzieję, że w przyszłości będziemy mogli pokonać wiele rodzajów nowotworów raz na zawsze – mówi profesor Jan Lubiński, założyciel i kierownik Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Trzynaście lat temu w ramach Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi zapoczątkowana została Globalna Inicjatywa Iluminacji podnosząc świadomość w nowy i spektakularny sposób. Również w tym roku Pałac Kultury i Nauki zabłysnął na różowo na znak poparcia kampanii. Wyjątkowym elementem Gali była premiera drugiej edycji płyty „PiN in PINK – Radio PiN i Maciej Ulewicz prezentują….”, stworzona wspólnie z Radiem PiN i Universal Music Polska. Na płycie znalazło się 20 utworów z okazji 20-lecia kampanii. Zwieńczeniem jubileuszu był koncert popularnego zespołu Me Myself and I.
Do grona partnerów wizerunkowych Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi dołączyli: Polskie Linie Lotnicze LOT, Bank Citi Handlowy, Atrium European Real Estate Limited i Grupa Medicover. Partnerem iluminacji po raz drugi została firma Philips, a patronami płyty „PiN in PINK – Radio PiN i Maciej Ulewicz prezentują….” są: Avanti, Cinema City, Cosmopolitan, Empik, Filmbox, Glamour, InStyle, Kaleidoscope, Multikino, ofeminin.pl, Radio PiN, Shape, Twój Styl, Viva!, wysokieobcasy.pl.
****
THE Estée Lauder Companies Inc.:
The Estée Lauder Companies Inc. to jeden z największych na świecie producentów i sprzedawców wysokiej jakości produktów do pielęgnacji skóry, makijażu, perfum oraz produktów do pielęgnacji włosów. Produkty firmy sprzedawane są w ponad 150 krajach pod następującymi markami: : Estée Lauder, Aramis, Clinique, Prescriptives, Lab Series, Origins, M-A-C, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Kiton, La Mer, Donna Karan, Aveda, Jo Malone, Bumble and bumble, Darphin, Michael Kors, American Beauty, Flirt!, GoodSkin Labs, Grassroots Research Labs, Sean John, Missoni, Tom Ford, Coach, Ojon, Smashbox oraz Ermenegildo Zegna.
Komentarze do: 20 lat walki z rakiem piersi