Szukaj

Mariusz Przybylski dla akcji „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi”

Podziel się
Komentarze0

Rusza druga edycja wyjątkowej i nierealizowanej nigdzie poza Polską akcji „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi”, w ramach Wielkiej Kampanii Życia marki Avon, która ma na celu włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi. Kolekcję do projektu „Adam” zaprojektuje znany i ceniony projektant mody – Mariusz Przybylski.



14 grudnia 2011 roku w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się ekskluzywny pokaz kolekcji zaprojektowanej specjalnie na tę okazję przez Mariusza Przybylskiego, która następnie zostanie zlicytowana na stronie internetowej www.wielkakampaniazycia.pl Całkowity dochód z licytacji zostanie przekazany na działania profilaktyczne i edukacyjne realizowane w ramach Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi. „To dla mnie wyjątkowy moment w życiu, móc projektować, mając świadomość jak wielkie przesłanie niesie za sobą ta kolekcja. To także wielki zaszczyt, ale i bardzo duża odpowiedzialność.”-  mówi Mariusz Przybylski.

Od 1998 roku Avon Cosmetics Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa Centrum oraz od tego roku także z Fundacją „Rak’n’Roll. Wygraj Życie” prowadzi działania profilaktyczne i edukacyjne w ramach Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki akcji wzrasta świadomość systematycznej profilaktyki i coraz więcej kobiet uczestniczy w badaniach.

Dofinansowanie dziesiątek tysięcy badań USG w ramach akcji „Moje pierwsze USG”, „Gabinety z Różową
Wstążką” to tylko namiastka tego, co w ciągu kilkunastu lat firmie Avon i Stowarzyszeniu Amazonki udało się zrobić w Polsce. Najważniejszą jednak kwestią jest fakt, że problem raka piersi przestał być tematem tabu, jest szeroko i głośno dyskutowany.


W tym roku postanowiono kontynuować akcję, która ma na celu włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi. To oni powinni stanowić wsparcie dla wszystkich kobiet, które nie przychodzą na badania z powodu
podświadomego strachu i potrzeby unikania ewentualnego problemu.

„Sukces ubiegłorocznej edycji akcji „Adam” przekonał nas do jej kontynuacji. Z roku na rok liczba kobiet,u których zostaje wykryta choroba we wczesnym stadium jest coraz większa. To daje przekonanie o słuszności prowadzonych przez nas działań. ”– mówi Ewa Masny- Januszewska, rzecznik prasowy Avon Cosmetics Polska.

„Adam” to projekt skłaniający do chwili refleksji nad powrotem do ideałów i odpowiedzialnością za drugą osobę. Idea ta ma zwrócić uwagę na problem dotykający co piątą kobietę na świecie, co piątą matkę, żonę
i córkę.

Akcja „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi” ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. Projekt ma na celu inspirowanie mężczyzn do zmiany postaw i zmotywowanie ich do wzięcia odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. Ma zachęcić do działania,  zabrania głosu w słusznej sprawie oraz zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi.

Na uwagę zasługuje również fakt, że mężczyzną, który ponownie jest związany z Wielką Kampanią Życia - Avon Kontra Rak Piersi od początku jej powstania, jest Tomasz Sadurski – wybitny rysownik i ilustrator mody. Na swoim koncie ma współpracę z takimi tytułami jak: Vanity Fair, Tush, Suddeutsche Zeitung, Twój Styl. Sadurski
zaprojektował różę, która stała się symbolem akcji.

Wielka Kampania Życia jest częścią globalnej akcji Avon ‘Breast Cancer Crusade’. Od początku jej trwania, czyli od 1992 roku, Avon zebrał łącznie 700 milionów dolarów na cele związane z profilaktyką raka piersi. Wszelkie działania prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi finansowane są ze sprzedaży produktów z logo Różowej Wstążki.

Komentarze do: Mariusz Przybylski dla akcji „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi”

Ta treść nie została jeszcze skomentowana.

Dodaj pierwszy komentarz