Dzięki serwisowi pomastektomii.pl, prowadzonemu w ramach kampanii informacyjnej „Życie po mastektomii”, bardzo wiele kobiet uwierzyło, że można normalnie żyć i funkcjonować z nowotworem piersi i po przebytym zabiegu mastektomii. Panie nie tylko otrzymały szereg praktycznych porad od specjalistów, lecz również skorzystały z cyklu bezpłatnych spotkań.
Prawie tysiąc kobiet mogło podzielić się swoją historią i doświadczeniem z innymi. Jubileusz kampanii uświetniły gorące słowa wsparcia i życzenia dalszych sukcesów od Krystyny Kofty i Joanny Koroniewskiej, od lat zaangażowanych w propagowanie profilaktyki nowotworowej wśród Polek.
Powodem do dumy organizatorów kampanii „Życie po mastektomii” jest coraz większa popularność serwisu pomastektomii.pl - „żywego” kompendium wiedzy, na bieżąco wzbogacanego o porady specjalistów z różnych dziedzin medycyny. Coraz więcej pań poszukuje na stronach serwisu kompleksowych i praktycznych informacji dotyczących choroby i leczenia, a także wskazówek jak powrócić do normalnego życia po mastektomii. Szczególnie chętnie panie korzystają z możliwości konsultacji ze specjalistami drogą on-line. Część najtrudniejszych pytań oraz odpowiedzi ekspertów jest również zamieszczanych na łamach serwisu.
Cieszą również podziękowania odwiedzających stronę, jak również gorące słowa wsparcia znanych Polek - Ireny Santor - gwiazdy polskiej piosenki, Elżbiety Kozik - prezes stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny, Anny Popek - dziennikarki Telewizji Polskiej i Krystyny Wechmann, prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”. Do grona, które całym sercem życzą akcji dalszych sukcesów dołączyły Krystyna Kofta i Joanna Koroniewska. Panie przygotowały specjalne przesłanie do kobiet, u których wykryto nowotwór piersi i przeszły zabieg mastektomii. Słowa otuchy znajdują się w serwisie internetowym pomastektomii.pl.
Zobacz również:
W ramach kampanii edukacyjnej „Życie po mastektomii” prowadzony jest również cykl bezpłatnych spotkań z paniami z całego kraju, które przebyły zabieg mastektomii. W ciągu 12 miesięcy, dzięki wsparciu stowarzyszeń Amazonek i centrów rehabilitacji, udało się spotkać z prawie tysiącem kobiet z różnych regionów Polski. Panie otrzymały praktyczną wiedzę z zakresu wyboru protezy piersi, jak również mogły indywidualnie skonsultować się ze specjalistami profilaktyki i leczenia obrzęków limfatycznych. Dodatkowo, dzięki współpracy ze specjalistycznymi sklepami, uczestniczki mogły zakupić bieliznę protetyczną w atrakcyjnych cenach.
Podczas każdego spotkania, udało się nam stworzyć prawdziwą przyjacielską atmosferę, która sprzyjała dzieleniu się spostrzeżeniami i doświadczeniami. Jesteśmy dumni z tego, że dzięki serwisowi pomastektomii.pl i bezpośrednim rozmowom z paniami, choćby po części udało się wypełnić pewną „niszę” informacyjną w kraju, dotyczącą nie tylko tego, jak walczyć z chorobą nowotworową, lecz również jak powrócić do normalnego życia - podkreśla Sławomir Pyszniak, konsultant medyczny, przedstawiciel organizatora kampanii.
Organizacja akcji jest możliwa dzięki wsparciu finansowemu firmy Thuasne Polska, specjalizującej się w produkcji zaopatrzenia dla osób cierpiących na różne schorzenia ortopedyczne. Thuasne Polska jest także właścicielem marki Silima, w ramach której dostępne są m.in. wysokiej klasy protezy piersi i bielizna protetyczna oraz produkty do zaopatrzenia obrzęków limfatycznych.
Komentarze do: "Życie po mastektomii" - rok pełen zwycięstw