Choć powszechnie uważa się, że mężczyźni, którzy płacą za seks, próbują uniknąć emocjonalnego zaangażowania, nowe badania pokazują, że u ludzi, którzy stają się regularnymi klientami prostytutek, często rozwijają się uczucia romansu i miłości. Niniejsze opracowanie jest opublikowane w najnowszym wydaniu czasopisma „Men and Masculinities”
W ostatnich latach mogliśmy zaobserwować stopniową normalizację niezależnej prostytucji, gdzie seksualne spotkanie przypomina randkę, powiedziała autorka badania Christine Milrod. Nasze badanie pokazuje, że stali klienci danego dostawcy seksualnego często przychodzą, aby doświadczyć głębokiego uczucia, które może się rozwijać jako autentyczna historia miłosna.
W tym nowym badaniu, Milrod i współautor Ronald Weitzer przeanalizowali 2 442 postów na internetowym forum dyskusyjnym strony z ogłoszeniami seksualnymi, gdzie ponad milion klientów czyta i pisze o swoich doświadczeniach.
Zobacz również:
Około jedna trzecia tych postów dotyczy dyskusji na temat emocjonalnej zażyłości pomiędzy prostytutkami i ich klientami, z których wielu wyraziło chęć rozwijania tych relacji poza zwykłą fizycznością, w postaci wzajemnej miłości.
Te relacje podążają za umownie romantycznym skryptem, który normalizuje komunikację zarówno między "dostawcą usługi" jak i klientem, powiedział Milrod. Badanie pokazuje, że tego rodzaju normalizacja może przejawiać się w fuzji finansów, rodzin i w końcu związków monogamicznych - dostawca nie jest już tylko dostawcą usługi seksualnej, ale prawdziwym romantycznym partnerem.
Komentarze do: Nowe badania pokazują, że klienci chcą prawdziwej miłości od prostytutek