Szukaj

Ruszyła kampania edukacyjna na temat medycyny estetycznej

Podziel się
Komentarze0

Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Świadome piękno”. Inicjatorem akcji jest Q-MED, szwedzka firma biotechnologiczna, producent najwyższej jakości naturalnych wypełnień na bazie stabilizowanego kwasu hialuronowego. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów i lekarzy na jakość oraz bezpieczeństwo preparatów stosowanych w medycynie estetycznej.



Z naszych obserwacji, a także z badań opinii publicznej przeprowadzonych przez instytut TNS OBOP wynika, że Polacy nie mają wystarczającej wiedzy na temat zabiegów medycyny estetycznej. Wokół medycyny estetycznej powstało też wiele mitów i uprzedzeń. Kampanię "Świadome piękno" adresujemy zarówno do pacjentów, jak i do specjalistów, aby podnieść poziom wiedzy, bezpieczeństwa i jakości wykonywanych zabiegów - mówi Krzysztof Buchowiecki, Dyrektor Generalny Q-MED Polska.

W ramach kampanii instytut badawczy TNS OBOP przeprowadził badania opinii publicznej dotyczące wiedzy Polaków na temat medycyny estetycznej. Wyniki badań pokazały, że polskie społeczeństwo ma niską wiedzę na temat medycyny estetycznej. Blisko 3/4 Polaków (67 proc.) nie potrafi wymienić żadnego zabiegu z zakresu medycyny estetycznej. Jednocześnie ponad połowa respondentów (60 proc.) jest zdania, że zabiegi poprawiające kształt ciała są niebezpieczne dla zdrowia. Aż 51 procent ankietowanych uważa, że zabiegi medycy estetycznej może wykonywać kosmetyczka lub też nie potrafi określić, kto jest uprawniony do ich wykonywania - komentuje dr n. med. Andrzej Sankowski, ekspert kampanii.


Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa: www.swiadomepiekno.pl, na której zamieszczono praktyczne informacje dotyczące medycyny estetycznej, artykuły o najnowszych trendach i standardach bezpieczeństwa zabiegów oraz listę bezpiecznych gabinetów. Dedykowana aplikacja umieszczona na stronie kampanii umożliwia internautom zadawanie pytań ekspertom - znanym specjalistom z zakresu medycyny estetycznej.


Patronat nad kampanią objęli:

* Prof. dr hab. n. med. Waldemar Placek, Krajowy Konsultant Dermatologii i Wenerologii,
* Prof. zw. dr hab. n. med. Julia Kruk-Jeromin, prezes Polskiego Towarzystwa Chirurgii Plastycznej, Rekonstrukcyjnej i Estetycznej
* Prof. dr hab. n. med. Andrzej Kaszuba z Kliniki Dermatologii i Dermatologii Dziecięcej UM w Łodzi
* Prof. dr hab. n. med. Grażyna Broniarczyk-Dyła, Klinika Dermatologii Ogólnej, Estetycznej i Dermatochirurgii UM w Łodzi
* Dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska, Prezes Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych

Wsparcia merytorycznego dla kampanii udzielili: dr Iwona Marycz - Langner, dr n. med. Andrzej Sankowski, dr n. med. Lubomir Lembas.

Kampanię wspiera dr Andrzej Ignaciuk, dyrektor Podyplomowej Szkoły Medycyny Estetycznej, przewodniczący Sekcji Medycyny Estetycznej Polskiego Towarzystwa Lekarskiego.

Q-MED jest światowym liderem w produkcji najwyższej jakości naturalnych wypełnień na bazie kwasu hialuronowego stosowanych w poprawie skóry twarzy (rodzina Restylane(r)), w konturowaniu ciała (rodzina Macrolane(tm)) oraz w przywracaniu młodości skórze (rodzina HYDROBALANS). Preparaty firmy Q-MED oparte są na opatentowanej technologii NASHA(tm).

Unikalną cechą tej technologii jest proces stabilizacji, dający w konsekwencji jedyny na świecie produkt stabilizowany, różniący się od naturalnego kwasu hialuronowego poniżej 1%. Minimalna modyfikacja cząsteczki kwasu hialuronowego zapewnia długotrwały efekt estetyczny oraz najwyższy profil bezpieczeństwa, potwierdzony w ponad 65 światowych badaniach klinicznych.


Komentarze do: Ruszyła kampania edukacyjna na temat medycyny estetycznej

Ta treść nie została jeszcze skomentowana.

Dodaj pierwszy komentarz