Trwa konkurs dla pracodawców „Firma za sercem” zainicjowany w ramach programu „Serce na nowo” w którym nagrodą są konsultacje kardiologiczne. Wszyscy zainteresowani mogą zgłaszać się jeszcze tylko do 29 maja 2009 r. Konkurs ma podkreślić społeczną odpowiedzialność przedsiębiorców deklarujących wsparcie aktywności zawodowej osób z chorobami układu krążenia. Organizatorzy konkursu zapraszają do udziału w konkursie wszystkich pracodawców, którym zdrowie pracowników nie jest obojętne.
Podstawą do udziału w konkursie jest wypełnienie ankiet dla pracodawcy i pracowników. Regulamin i ankiety dla uczestników znajdują się na stronie internetowej www.sercenanowo.pl
Nagrodą główną są dni konsultacji kardiologicznych w zwycięskich firmach. Wyróżnieni przez kapitułę konkursową uczestnicy otrzymają certyfikaty uprawniające do posługiwania się znakiem „Firma z sercem”, który jest doręczeniem wysokich standardów panujących w firmie. Zapraszamy do udziału w konkursie.
W promocje postaw prozdrowotnych wśród pracowników z chorobami układu krążenia zaangażowały się wybitne autorytety i instytucje, m.in.: ekspert programu, prof. dr hab. Zbigniew Gaciong, kierownik Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Nadciśnienia Tętniczego i Angiologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Konfederacja Pracodawców Polskich oraz Instytut Pracy i Spraw Socjalnych.
Zobacz również:
Konkurs zostanie rozstrzygnięty 15 czerwca 2009 r. Listy wyróżnionych przedsiębiorców będą opublikowane w serwisie www.sercenanowo.pl oraz w mediach.
Adamed jako firma farmaceutyczna jest blisko pacjentów i wspiera ich w walce z chorobą, dlatego angażuje się w kampanie i programy edukacyjne.
Celem programu „Serce na nowo” jest edukacja społeczeństwa na temat aktywności życiowej i zawodowej osób z chorobami układu krążenia, obalenie stereotypów na temat niezdolności osób z dolegliwościami sercowo-naczyniowymi do prowadzenia aktywnego życia, a także zachęcenie pracodawców do zwiększenia troski o zdrowie pracowników.
Wszystkie informacje na temat bieżących działań, publikacje specjalistyczne, porady i ciekawostki dla pacjentów są dostępne na stronie internetowej www.sercenanowo.pl.
Organizator programu: polska firma farmaceutyczna Adamed.Partner programu i patron merytoryczny konkursu dla pracodawców: Konfederacja Pracodawców Polskich.Patronat honorowy: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych.
Patroni medialni: Radio VOX, Tina, Samo Zdrowie, Na Zdrowie, Manager Apteki, Kurier Poranny, Gazeta Pomorska.
Dodatkowych informacji o programie „Serce na nowo” udziela:
On Board Public Relations
Iwona Siwek, isiwek@onboard.pl, (022) 321 51 28
Ewa Marczyk – Chłopecka, emarczyk@onboard.pl, (+48) 509 366 042
Komentarze do: Konkurs"Firma z sercem"