Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
`justyna Gość
|
Wysłany: Czw Lut 02, 2006 10:49 am Temat postu: brak miesiączki i regularna 3letnia antykoncepcja hormonalna |
|
|
reguralnie od 3lat biore tabletki antykoncepcyjne, ostatnia tabletkę wzięłam 5 dni temu i jeszcze nie wystąpiło u mnie krwawnienie> jaki moze byc tego powód?? a zaznaczam, ze nie zapomniałam o zadnej tebletce |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Paweł Przyjaciel forum
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 1 podziękowań w 1 postach
|
Wysłany: Czw Lut 02, 2006 11:57 am Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak te tabletki które bierzesz - bo farmacełtą nie jestem ani lekarzem, ale z tego co mi wiadomo to tabletki antykocepcyjne należy brać nie przerwanie maksymalnie przez 2 lata, tak aby organizm nie odzwyczaił sie produkowac samemu hormony i aby nie zatracić płodności na dobre.
Radził bym jednak skonsultować sie z lekarzem |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Netka
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
|
Wysłany: Czw Lut 02, 2006 4:13 pm Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem,krwawienie powinno wystąpić w czasie 7 dniowej przerwy.W związku z tym masz jeszcze 2 dni.Jeśli krwawienie zię nie pojawi wybierz się do ginekologa.Powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Anlukas7
|
Wysłany: Pon Lut 20, 2006 10:16 am Temat postu: Re: brak miesiączki i regularna 3letnia antykoncepcja hormon |
|
|
`justyna napisał: | reguralnie od 3lat biore tabletki antykoncepcyjne, ostatnia tabletkę wzięłam 5 dni temu i jeszcze nie wystąpiło u mnie krwawnienie> jaki moze byc tego powód?? a zaznaczam, ze nie zapomniałam o zadnej tebletce |
No i co... Interesuje mnie jak Ci dalej poszło - miesiączka czy ginekolog, a jak ginekolog to co stwierdził. Jestem w tej samej sytuacji, tylko pigułki biorę trochę dłużej (6 lat i bardzo regularnie, a okresu nie dostałam pierwszy raz). |
|
Powrót do góry |
|
|
|
kredka
|
Wysłany: Pon Lut 20, 2006 1:56 pm Temat postu: |
|
|