Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lenka29
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
|
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 2:25 pm Temat postu: nuda w sypialni |
|
|
Witajcie! Mam nie lada problem.Jestem mężatką od 12 lat.Przed ślubem miałam kilku partnerów.Do tej pory wszystko było ok,ale zaczynam się obawiać,że do naszej sypialni wkrada się nuda.Nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o te sprawy i nie wiem co mogłabym zrobić aby temu zapobiec.Może ktoś mi podpowie jak udoskonalić sztukę kochania.Co zrobić aby seks satysfakconował nas oboje???? |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Kinia_18 Przyjaciel forum
|
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 3:24 pm Temat postu: |
|
|
Wsumie to możesz robic wszystko na co oboje macie ochote. Wiele zależy od waszych temperamentów. Jednemu sie spodoba jak kobieta zacznie się dobierać do niego z nienacka w miejsu w którym mogą was nakryć inni. No a drógi będzie wolał ala romantico kolacyjke . Także to już zależy od ciebie co wybierzesz, bo wkońcu ty najlepiej znasz swojego męża. Napisz cosik więcej czy próbowaliście już uzywac jakiś gadzetów. Możesz zawsze kupic sobie jakiś struj np pielęgniarke czy podobny w internecie na aukcjach niedrogo dostaniesz. Mysle że jak go tak mile zaskoczysz to napewno niebędzie nudno Jest milion sposobów możesz też urzyć lodu albo bitej smietany lub czekolady. Napisz czego już próbowałaś a wtedy będziemy lepiej wiedzic co można by było jeszcze wymysleć. Tez słyszałam że na facetów działa takie coś. Jesteście w knajpie a ty mu naprzykład po cichu dajesz do zrozumienia że niemasz na sobie majtek i że masz na niego ochote. No ale jaki efekt tego niewiem bo nigdy nie próbowałam. Aaaa no i mozesz jeszcze mu jak jest np w pracy napisać smsa co byś z nim zrobiła jak by był przy tobie. No a jak przyjdzie do domu to to zrób napewno będzie zachwycony. _________________ Wszyscy Ci których dotknie Miłość stają się nieśmiertelni, żyją w sercach tych, którzy tą miłością ich obdarzyli. |
|