Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jagnna2
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
|
Wysłany: Pon Lut 12, 2018 1:00 pm Temat postu: poprawa wzroku |
|
|
czy da się jakoś bez okularów mocniejszych poprawić wzrok? widze ze po 40tce wzrok mi poleciał, to juz nie to samo, nigdy nie nosiłem okularów i jakos wolałbym tego uniknąc, znalazłem w necie coś takiego jak joga oczu ale czy to cdziala w ogóe? |
|
Powrót do góry |
|
|
|
olga.mag
|
Wysłany: Sro Lut 21, 2018 9:44 am Temat postu: |
|
|
Ja jestem programistką i prócz noszenia okularów wspomagam swój wzrok od wewnątrz. Stosuje lutezan, ponieważ dzięki bogatemu składowi świetnie wpływa na wzrok, jest w nim nie tylko luteina. Oczy nie są tak zmęczone mogę pracować dłużej a potem to nawet jeszcze książkę poczytać, i ich ogólna kondycja się poprawia. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
dynamical
|
Wysłany: Pon Mar 19, 2018 11:28 am Temat postu: |
|
|
Pierwsze słyszę, żeby było coś takiego jak joga dla oczu. Jeśli jest to coś sensownego, to może jakiś lekarz to potwierdzi, ale wątpię. Zależy jaką wadę masz. O plusach nic za bardzo nie wiem, ale minusy można wyleczyć operacyjnie, jednak im człowiek starszy tym większe ryzyko pogorszenia się wzroku :/
|
|
|
luizjana
|
Wysłany: Sob Lip 27, 2019 1:22 am Temat postu: |
|
|
Zawsze można zrobić zabieg laserowej korekcji wzroku, myślę, że lepiej się nie da poprawić już. W większości przypadków przecież wada wzroku jest całkowicie z pomocą lasera niwelowana. W coraz większej ilości klinik takie zabiegi są wykonywane, polecam szczególnie Gliwice i Pryzmat Okulistyka . Mają też poradnię w Rybniku gdzie do takich zabiegów kwalifikują. Sam zabieg jest dość krótki, w znieczuleniu miejscowym się go wykonuje. Są metody gdzie laserem nie dotyka się w ogóle oka, dobra metoda dla osób wrażliwych. W tej placówce zabiegi są wykonywane często i mnóstwo zadowolonych pacjentów wyszło z niej z wzrokiem o wiele lepszym jak wcześniej. Warto się zdecydować. |