Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wafelek
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
|
Wysłany: Pon Gru 21, 2009 10:29 am Temat postu: Publikacja pt "Jedz zgodnie ze swoją grupą krwi" |
|
|
Witam,
Jestem nowy na tym forum. Chciałbym się dowiedzieć co myślicie na temat książki D`Adamo Peter J., Whitney Catherine pt "Jedz zgodnie ze swoja grupą krwi". Opowiada ona o tolerancji naturalnych produktów spożywczych, mięsach, nabiałach, warzywach itd w zależności od grupy krwi człowieka, o tym że jedne składniki pozytywnie wpływaja na metabolizm "zalecane" a drugie wręcz przeciwnie moga być ciężko strawne nawet toksyczne "unikać". Jestem studentem dietetyki i bardzo mnie ona intryguje. Osobiście uważam, że jest ona dobrym uzupełnieniem wiedzy. Niestety znalazlem na internecie kilka opini negatywnych odnośnie jej treści merytorycznej. Ludzie piszą, że informacje w niej zawarte są stekami bzdur, nic nie warte, nie zgodne z medycyna????? I tu pojawia sie problem. Podaje tutaj linka do jednej z takich stron:
-------- LINK USUWAM/ Mala_mi ------------------
Generalnie nie wiem co o tym myśleć gdyż na temat autora krążą same wspaniałe opinie tj. "jest wybitnym lekarzem medycyny naturalnej, naukowcem , wykładowcą i właścicielem klinik" Mam na myśli czy faktycznie jest tak, że taka książka może być mało prawdziwa, a jeśli tak to dlaczego jest publikowana na taka skale, autor zachwalany i wiele diet powstaje opartych na niej? Czy jest tu taki ktoś kto spotkał się już z nią i jest mi w stanie pomoc ?
Prosze przeczytać ponownie REGULAMIN który przypominam zaakceptowałeś !! Co równa się z przestrzeganiem go!
UMIESZCZANIE LINKÓW NA FORUM JEST ZABRONIONE!
Mala_mi
Prosze nadawać tytuły bardziej sugerujące problem. Tytuł zmieniłam.
Mala_mi |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Agata23
|
Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 4:27 pm Temat postu: |
|
|