Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mychasz
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
|
Wysłany: Pon Kwi 24, 2006 1:46 pm Temat postu: ciąża a tabletki |
|
|
pomóżcie!!!
mam 20 lat i biorę tabletki antykoncepcyjne,od kilku dni zuważyłam u siebie objawy ciąży,czy to jest możliwe a może to tylko moja psychika??? |
|
Powrót do góry |
|
|
|
megi Gość
|
Wysłany: Pon Kwi 24, 2006 2:12 pm Temat postu: |
|
|
to mamy byc moze podobny problem i nie wiadomo co robic...Ja dostalam miesiaczke niby w terminie...niby bo mialam tylko kilka niewielkich plamien jednego dnia i nic wiecej tak jakby juz po miesiaczce albo jej wogle nie bylo. Co to moze byc??? o to est putanie...czy to Ciaza??? pomocy
---- edit by Paweł:
Prosze stosować maksymalnie 3 znaki interpunkcyjne koło siebie |
|
Powrót do góry |
|
|
|
szczurek Gość
|
Wysłany: Sro Kwi 26, 2006 10:44 pm Temat postu: ciąża a tabletki |
|
|
Nie jestem lekarzem, ale wiele moich koleżanek włącznie ze mną miały podobne przeczucie i jak się w naszym przypadku okazalo, to u jednej dziewczyny byla anemia, u mnie po prostu osłabienie organizmu. Takie osłabienie może wystąpić np.przy odchudzaniu, niezdrowym trybie zycia itd.
Teraz mam jednak inny problem, zapomnialam wziąć wczoraj tabletki i przypomniałam sobie dzisiaj (zaraz po odbytym stosunku) po 19 godzinach. I od razu wzięłam zaległą tabletkę i planuję dokończyć opakowanie. Czy ktoś wie jak powinnam w tej sytuacji postąpić i JAKIE JEST PRAWDOPODOBIEŃSTWO ZAJŚCIA W CIĄŻĘ??? Pozdrawiam!! |
|
Powrót do góry |
|
|
|
drapaka Przyjaciel forum
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
|
Wysłany: Czw Kwi 27, 2006 10:17 pm Temat postu: |
|
|