Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią Gru 09, 2005 1:08 pm Temat postu: Dni płodne i niepłodne- temat specjalny (part.2) |
|
|
mam 20 lat i bardzo chce miec juz dziecko jedynym problemem jest to ze nie mam regularnych miesiączek i nie wiem jak wyliczyc dni płodne. ostatni cykl trwał 36 dni ale bywały i takie po 25, 26.... nie mam czasu na mierzenie PTC poniewaz studiuję i bardzo sie spiesze zeby zdązyc do szkoły...Kiedy (w jakich dniach sie najlepiej kochac zeby zajsc w ciąże i ok. ktorego dnia mam owulacje, jak to obliczyc???[/b] |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Paweł Przyjaciel forum
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 1 podziękowań w 1 postach
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
malena
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
|
Wysłany: Sro Kwi 05, 2006 6:26 pm Temat postu: Dni niepłodne - zbiorczy |
|
|
czy pieć dni przed okresem są dni niepłodne?? |
|
Powrót do góry |
|
|
|
VP Gość
|
Wysłany: Sro Kwi 05, 2006 10:44 pm Temat postu: ODP |
|
|
Tak - ja z moją partnerka kochamy sie do końca - bez zabezpieczeń nawet 10 dni przed okresem. oczywiście konieczne jest to czy okres jest regularny czy nie. Moja ma akurat regularny. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
drapaka Przyjaciel forum
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
|
Wysłany: Czw Kwi 06, 2006 2:10 pm Temat postu: |
|
|
wszystko zalezy od tego czy masz regularne okresy, ine trwają . Są kalkulatory które liczą jaki masz dzisiaj dzień-płodny czy niepłodny. [zakaz linkowania na forum] |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob Kwi 08, 2006 2:17 pm Temat postu: |
|
|