Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Róża
Wysłał podziekowań: 0 Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
|
Wysłany: Pią Maj 26, 2006 12:14 pm Temat postu: Szyjka macicy w czasie ciąży |
|
|
Witam! Jestem w 24 tyg.Lekarz na ostatniej wizycie powiedział, że mam krótką szyjkę macicy. Co to oznacza?Czy mogą pojawić się z tego powodu jakies komplikacje?Dodam, że jest to moja pierwsza ciąża..Dziękuje za odpowiedź.Pozdrawiam.
--- edit by Paweł:
Temat przeniesiony do odpowiedniego działu. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob Maj 27, 2006 10:58 pm Temat postu: |
|
|
Nie jestem lekarzem ale z tego co czytalam oznacza to prawdopodobnie cesarke |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2006 10:15 pm Temat postu: |
|
|
u mnie gdy bylam w ciazy tez stwierdzono ze mam krotka szyjke macicy,lekarz kazał mi sie oszczedzać, jak najmniej wysiłku bo moglam przez to poronić, siedzialam na zwolnieniu cały czas a mimo tego wszystko bylo ok i urodziłam po terminie, i wcale nie musiałam miec cesarki, rodziłam własnymi siłami |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw Lip 06, 2006 8:38 pm Temat postu: szyjka macicy |
|
|
Nie stety ja przez skrocona szyjke macicy stracilam 2 dzieci jedno w 14 tygodniu,a drugie w 9 tygodniu.Ty juz jestes daleko wiec wszystko na pewno do konca pojdzie dobrze.Pozdrawiam i powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
|
klaudia27
|
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 8:24 pm Temat postu: miekka szyjka macicy w 39 tygodniu ciazy |
|
|
Witam wszystkich bardzo serdecznie
Jestem w 39 tygodniu ciazy i na dzisiejszej wizycie u lekarz powiedzial mi,ze moja szyjka macicy jest miekka i ze mam rozwarcie na 1,5 cm - czy wie przypadkiem ktoras z was co to moze oznaczac?Jestem bardzo wdzieczna za wszytskie odpowiedzi |
|
Powrót do góry |
|
|
|
justynna
|
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 8:29 pm Temat postu: |
|
|
Hej